mommy of 3

1month



yuhuuuuu... wah2 sungguh penat betul minggu nie.. btw wa sudah pulang ke rumah sendiri.. tu yg tak berupdate blog ni.. super busy oiii... lagipun connection kat Selayang ni super slow! Ha eloklah tu kan dengan aku yang super busy ditambah pulak connection yang super slow memang equivalent tu super malas nak beralam maya... nie pun tengah breakfast dengan family di kopitiam kegemaran yen sambil teman yen buat assignment yang nak kene hantar tengahari ni (last minute person!).. dapatlah curi2 update blog sambil layan facebook dan juga menjengah blog2 favourite.. :)

all out for the last assignment before the exam.


sedar tak sedar dah satu bulan Soffyia.. satu bulan lebih sikit lah.. bak kata wan dan atok, dah keras dah badan cucu aku sorang ni.. al-maklumlah, mama dia makan tak hengat dunia.. makan macam tiada esok bagimu.. pergh! sampai cirit biritla anak aku dibuatnya.. oh ya, tahniah kepada diri sendiri sebab dah berjaya breastfeed Soffyia sampai 1bulan... next target, breastfeed up to 2 month.. speaking of breastfeed, wa tak buat stock susu lagik.. banyak nak kene tanya kat sifu2 breastfeed ni.. camana nak simpan, berapa lama tahan blablablabla...

last week pegi buat checkup baby soffyia 1 bulan.. berat dari 2kg dah jadik 2.7kg ... sikit je naik kan? risau gak.. tgk baby member2 naik sampai ber kg2 buat aku jeles je.. :( aku punya progress.. berat 54kg.. statik je tak mo turun2 dah.. yapedaaaa.. yg lain2 ok cuma level gula 10.3! pergh.. no wonderla aku rasa selalu pening2 lalat.. too low.. dapat vitamin untuk diri sendiri...

belum habis pantang dah melenjan air bandung sejuk.. mana tak pening? tak boleh tahan babe.. hari2 tgk yen teguk vanilla coke sejuk.. pergh! disebabkan kelemahan aku yang tak suka berpantang, terpaksa panggil makcik tukang urut kembali berkhidmat untuk menaik taraf kembali kesegaran badan aku seterusnya menutup pintu berpantang aku 44hari pada minggu depan..

p/s : Beth!! aku sedih dengan berita yang kau bgtau aku on the phone! :( Aku doakan kau berbahagia dengan kehidupan baru kau.. nanti aku call ko.. phone kene bar!!! kek keh keh..

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan