Thursday, June 23, 2011

mommy need a break

Bulan ni serious wa penat gila.. balik keje ingat nak tido je.. weekend pun kalo boleh nak qada' tido sampai lebam.. tapi ini budak kecik tak penah nak bagi can mommy tido.. bapak budak kecik ni pun sama gak perangai.. pantang mommy nak lelap ajak kuar.. tgk wayang la, pegi mamak la, pegi makan la.. tapi nasib baik mommy sayang budak kecik ni dengan bapak budak kecik ni.. mommy ikut kan jugak perangai masing2 yang super manja.. btw minggu depan budak kecik ni nak masuk 5 bulan.. meniarap belum pandai lagi.. tapi jerit teriak2 dah pandai... mommy sayang budak kecik! Muah.
 
Images by Freepik