keje kosong

aku rasa aku bentan la.. kat tempat jahit tu still rasa sakit lagik.. mana taknya baru 23 hari aku berpantang, merata aku dah jalan.. paling tak tahan hari ke 7 aku pantang aku dah pegi interview keje.. plus aku dah tawaf selayang mall dan hari ni aku baru balik dari interview keje (lagik sekali?) kat mont kiara sana tueh.. drive sendiri lagik kau.. keta manual lagik.... mak aku ada gak bising2.. tapi nak buat camana? tuntutan hidup... T_T

btw hari rabu nie aku ada lagik satu interview kat uoa.. kalo boleh aku nak sangat keje kat situ coz dekat dgn yen.. aku mana boleh jauh2 tempat keje ngan yen.. hak hak hak.. bukan apa, keje dekat2 ni senang.. satu hala pegi satu hala balik.. kalo salah sorg balik lambat (selalunya yen la) boleh terus shoot pegi office yen lepak2 sampai dia habis wat keje... that's why aku bencik gila bila dengar yen plan nak blah dari co dia.. co sket punya best pun nak blah.. waduhhh.. biar je la aku yang ke hulu ke hilir sorong resume.. hang dok diam2 kat situ.. keh keh keh..

cita pasal cari keja nie, aku memang pemohon tegar kat jobstreet.com.my tu... dari awal carik keje kat situlah aku tuju.. aku jenis tak selak2 paper dan aku jugak tak berapa ngam dengan job online yang lain.... skang melambak2 keje kat situ.. sampai budak2 kalo nak praktikal pun ada kau! senang tak senang la nak cari tempat nak buat intern zaman sekarang ni! semua di hujung jari jee..

ha update sikit berat badan terbaru.. hari tu pi jalan kat selayang mall sempat ak menimbang kat machine 20sen tueh dan beratnya ialah lucky number 53kg... meaning 11kg aku dah turun so far.. :) so.. kamon2 48kg mari dekat dengan diriku..

till then.. byebye

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan