My antenantal check up

Seriously tak paham kenapa dr cakap aku dah 31 weeks.. Maksudnya next week dah 8 bulan walhal aku rasa aku baru je 7 bulan kalau due bulan feb.. betul tak?? ke aku yg confuse... kalau dah 31 minggu memang dah dekat la kott... gila hapa satu bende tak beli lagi.. cobaaannn... pi jumpa dr buat rutin biasa la kan... 1st sekali kene bebel sebab skip checkup... sorrylah dr jgn le marah2 nanti cepat tua.. :P ... 2nd plak berat tak mo naik2... ha yang ni dr confirm mommy nak ber'diet' bagai waktu pregnant.. rilekla la dr, i tak mo baby i besar.. bocor plak nanti.. :P lepas tu dr bagi berita baik.. eh uri u dah tak tutup pintu peranakan la.. apa u buat? hi hi hi hi senyum simpul tgk uri tu dah berganjak dari pintu rahim tu.. pandai baby mommy tunjal uri tu bagi ke tepi sikit.. actually still rendah lagik tapi dr positive boleh deliver normal... :P tapi baby kecik aa sebab mommy tak suka minum susu.. dr top up calcium mommy yg high dose punya... pastu dgn pil apa ntah yg warna pink tu.. lupa plak..

sinopsis hujung minggu yang asyik makan, jalan, dan makan lagi..

dua orang ni keje asyik makan je.. dah semakin gemok plak aku nengok walhal depa berdua nielah org yang paling kurus dalam family kecik aku nieh..


nampak tak perut saya yang mengembung itu? perut mommy ada baby perut saya ada arnab 2 ekor..

daddy bwk saya pegi pwtc tgk kereta best2.. kakak tak mo ikut sebab kakak nak tgk tv..

ni kene paksa naik pentas sebab mommy nak snap picture kenang2an


daddy bawak saya dgn kakak main layang2.. mommy kejenya asyik duduk sebab perut mommy besar..

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan