Friday, July 16, 2010

Hari-hari nak muntah

Minggu lepas asyik kempunan nak makan lamb. Tengok makanan lain nak muntah. Bila aku naik penimbang tgk sudah hilang 1.5kg. Pergh mudahnya nak jadik kurus masa mengandung. Bila berat dah hilang zat pun makin kurang. Start bulan lepas tiba2 dapat penyakit selsema.. Sampai la ni tak baik2.

Yen bawak aku pi makan kat Seoul. Bersepah2 aku lenjan daging kambing. Lagi aku amik aiskrem vanila letak kacang letak jagung. Pergh!



Minggu ni tengok lamb chop (termasukla gambar) rasa nak muntah. Teringin noodle plak. Paling teringin nak makan maggi kari letak telur pastueh kuning kasi pecah. Ergghh. Yen tak bagi aku makan tak elok untuk otak baby katanya.. Yelah bang, lagi 9 bulan la baru makan.


Mi Kicap fav terbaru. Setiap kali lunch mesti tapau dok opis sambil layan movie. Terbaik!!!



Hoh... udah2 la tue.. member ajak bergosip plak.. Nak tgk gambar anak owner co aku kawen tu hari... Bukan main lagi org dok kata gempak punya majlis.. Mode cik kiah on skang.. Chowwww!

No comments:

 
Images by Freepik