Tuesday - Desperate housewives

Dup dap dup dap..sejak 2 menjak ni asyik nak buat countdown jerkk... cuak gila nak exam.. mana tak cuak? sebab tu hari dah buat azam baru adalah untuk menamatkan exam tahun nie jugak.. malulahhh kalau tak grad.. muah ha ha..

despite all the trauma nak exam menyempat lagikkk i follow cerita2 menarik di tv. contohnya seperti desperate housewives, adamaya dan suri bakawali.. tak lupa jugak cite asmaradana yg episod ntah ke berapa ntah tapi i tengok kat tv3.com.my je.. sebab aku pun tak tau bila cerita tu kat tv...

lagi satuuu kan aku tengah bengang gila dengan construction depan umah ni tau.. dah2 elok aku boleh view klcc memalam skang dah tak boleh dah..kene plak tengok dari bilik tido baru nampak kott.. bencik tau.. ntah apa la dia pi buat pagar batu tinggi.. dah tu tetiba ada plak rumah seketul tengah2 tanah tu pastu ada plak 2 bijik kren.. apa la dia nak buat? hari ke hari aku ngan yen asyik teka apa lah diaorang nak buat dengan kawasan depan nieh? dahlah kalau tengahari dia punya tanah warna cekelat tu terbang sana sini.. habesss keta baru basuh dah rupa masuk hutan.. tak termasuk aku kene sidai baju kat dalam umah sebab takoottt melekat tanah.. haccummm plak pakai waktu tdo nanti.. hoh.. kalau dia buat pusat bakar mayat takpun bakar2 colok ke memang konpom wa buat petisyen kat dbkl ke mps ke tak pun surat khabar! Jangan nak buat aku meroyan plak kat sini... Dah elok2 peace of mind dok selayang jauh dari kesibukan kota metropolitan (chewah) tetiba datang satu makhluk plak nak buat bende ntah hapa2 kat depan umah.. Bengkek je hari2 tengok tau! Pedulik hapa kalau tu tanah kau ke tanah persendirian ke hapa ke tapi tolong hormat privasi penduduk setempat sikit.

Wa aa aww je aku mengomel kan owner tanah padahal takde maknanya dia baca blog aku.. Muah ha ha ha..

Wahhh dah pukul enam la.. Boleh balik sekarang dan menonton cerita faveret aku Desperate Housewives.

Chalooo~

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

Wedding anniversary celebration