Spot check mr hubby workstation

Ish ish apa la tajuk begini.. marah cik yus nanti.. muah ha ha..

Okeh okeh back to what i have explain di atas itu..

Hari selasa lepas yen kene keje sampai malam.. So macam biasa i kene pegi opis dia untuk melepak2 sambil tunggu dia habis kerja.. Paling tak best ialah kene menapak dari Jalan Yap Kwan Seng ni sampai Jalan Pinang tu ha.. Jauh tau... Nak kene lalu Ambank lepas tu Public Bank lepas tu lalu KLCC lepas tu nak kene Glomac construction baru la sampai.. Dugaan tau.. Paling menyampah bila lalu KLCC... Yelahhh sebab konpom mesti disuruh ambil gambar la, takpun teksi2 dik mau pegi mana, takpun disuruh baca peta oleh tourist2 yg serba excited itu... Dont get me wrong okeh? I love to help people but sometimes kalau penat memang malasssss nak bercakap apatah lagi dipaksa baca peta kan? Macam hari Selasa tu hari aku telah terserempak dengan crowd dari Indonesia.. OMG. Wa dah doa2 pleaseeee lah diri ini menjadi invisible seketika.. We were talking crowd here mean bermacam2 jenis kamera nak hadap untuk capture precious moment depa2 tueee... Hadoiii.. 12 minutes to be exact i have splurge my golden time entertaining them. Baru je kepala nieh nak berpusing meneruskan perjalanan terdengar suara 'Hello may i know how to get here plz (sambil menunjukkan peta yang super kecik).. Terzoom2 bijik mata aku nak menengok bende alah tu tak lupa juga berpusing2 peta tu aku buat.. Kah kah kah.. Dugaaannnnn..

Eh eh eh dah melalut2 plak aku..

Ha ok2 focus2.. so bila dah sampai haruslah aku belanja Yen makan then lepas tu kitaorg pegi opis dia.. So sementara tunggu Yen buat kerja i pun menangkap2 la gambar untuk menghilangkan keboringan sesorang.. Mari kita lihattt apa yang adaaaaaa...

Halamak.... telepon tertinggal dalam kereta..
Esok je la sambung... Kah kah kah

Comments

cikyuSnida said…
sengal!

eh, awat acik marah plak bebeh? hahaha. biasalah, aku pon same je rojak king!
PixiePwincess said…
kahaahaah mcm ni punya post pun ada ke?
btw, wah xsangka lak aku bermcm2 dugaan rupanya kalau jalan kat luar klcc tu. well at least u shud take pride knowing tht u hv a pleasant and approachable face. hee
aishahhatta said…
tuhla pasal. aku yang keje klcc pon takpenah org tanya pape! even pakcik teksi pon buat dek.. hahaha!
nona said…
yus: kah kah.. gelakla sekali sekala

ayu: yes aku bangga!

tisya: aku tau ko jeless kannnnn?

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

Wedding anniversary celebration