Monday blues

Wargh..

Mengantuk mata nie coz mlm tadi temankan Yen tengok bola.. Daripada tak nak tengok sampai depan screen aku plak yang lebih2 jerit tengok.. Muah ha ha.. Syok gak sebenarnya tgk ek? Tak tau plak aku.. Hi hihi.. Selama ni pun yang aku layan adalah badminton.. Lepas nie mungkin ada hobi baru pulak.. Tengok bola.. Bak kata Yen semalam, lepas ni focus world cup plak.. So aku dah siap2 nak sokong Brazil.. Jap jap jap Brazil main ke? Hi hi hi..

Btw hari nie staff baru masuk.. Sempott aku menagjar bdk baru nie.. Kalau boleh aku nak ajar one shot dalam satu hari.. Mengah babe... Kalau mengajar kira pahala la kan?? :P Awal2 aku dah cakap dengan budak ni aku tak kesah pun kalau dia nak ber ym ke ber fb ke... tapi asalkan keje adalah bagus!

Hoh.. dah kene start keje.. Kantoi plak kat bdk baru aku berblog walhal dia tengah wat keje.. Hihiihi.. Bubbyeee~

Comments

yen said…
You Go GuRl...GloRy GloRy Man UTD!!!..sokong ENGLAND!!!!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

When bitch clatter on and on. (21sx only)