Coti2 Ke Pekan Baru : 1st day

Haa sampai pun ke hotel akhirnya... tepat jam pukul 8:30mlm waktu kat sini.. Sungguh mencabar betul perjalanan ke sini.. tapi alhamdulillah sampai gak ke sini.. Layan HBO sambil berblog.. Wah keseronokan ganda dua di situ..




Pagi tadi ayah hantar sampai Subang airport.. aku kalau part2 mintak tolong parent mulalah rasa nak meleleh syahdu.. dulu ingat lepas kawen dah takde lah mak bapak nak tolong lepas nie.. tapi aku silap... mak bapak sentiasa berada disisi no matter when or where..




wah2 tersasar sedikit disitu.. so 1st time flying solo with firefly? apakah yang dirasakan? cuak sedikit coz kipas plane dia kat luar & plane dia sempit.. kan baru2 nie ada kejadian flight2 terhempas kan? takoottt... but the good news is ada free muffin & orange juice.. nasib baikla flight tu 1 hour je.. so sampai pekan baru kene tunggu driver co plakk.. dah nama menyelit kan so terpaksa la tunggu budak2 field tu sekali.. tu yang sampai hotel malam tuhh.. *sakit badan*




pekan baru better sket dari bandung.. airport dia besar sket dan kastam dia sedikit ketat compare to Bali dan Bandung... other than that town dia takdelah busy sangat.. so2 je.. so dari airport nak ke Duri makan masa 3 jam.. sepanjang jalan tu aku sepanjang tulah jugak ada paip minyak... banyak betul lah kan minyak kat sini.. sampaikan chevron boleh buat penempatan kat sini..




makanan? sepanjang jalan tadi 2 perkataan yg aku duk jumpa berulang2 'nasi padang' dgn 'pecal lele'.. haa tu maknanya wajib makan tu... esok aku kasi review wokeh...




hoh yen dah panggil2 tue.. aku nak join dia fokus tengok cite beyonce berlakon nie... sebelum tu nah gambar seketul muka wa yang penat tapi ingin berblog itu! selamat malam ...







eh nampak tangan je? jadiklah tu.. muah ha ha~

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

Wedding anniversary celebration