weekend

yo yo what's up berasap?

ari ni cik kiah sedikit free time. jadiknya marilah berblog sepatah dua kata.

sabtu lepas berjaya jugak i pegi kenduri cik yus kita tu.. uiiihhh nasib baik ada gps. kalau tak confirm sesat la i dibuatnya.. wah meletup si pengantin. vogue forever gitu.. pengapit2 nya pun uiii cantik bebenar baju pink nya itu (baju je cantik ok) kah kah kah..


ber cam-whore sekeping dua melawan kebosanan ke venice hill


lepas tu mcm biasa i terus pulang ke rumah selayangku sayang untuk menjadi bibik hujung minggu.. kamikaze membasuh baju, melipat baju, memasak, memarahi suami (kerana pemalas) memarahi anak (kerana suka buat sepah) dan sebagainya lah.. tidak berjaya untuk study kerana telah didorong sang suami untuk bermain ps2 dengan penuh khusyuk sekali..

oh ya.. pasal room entitlement i untuk this year... dengan penuh kesepekatan i dan yen telah memilih untuk melepak di subang yo! mungkin pegi labour day nanti kott..

ikut prosedur dulu isi borang...

oh ya.. selepas ini mungkin akan pergi kenduri si deebot nun jauh di perak sana.. makan buah jambu la yeop oiiii... hikhikhik.. selapas tu mungkin ke melaka kenduri si cik yaya plak? uiii takde jauh lagi ke nak kawen kamu2 sume nie? tengoklah bagaimana. maklumlah i nie student lagik.. tak leh nak bergumbira berjalan ke sana ke mari.. ho ho ho..

oklah masa free time sudah habis.. i stop dulu yek? bubbyyyyeeeeeeeeeee

Comments

Anonymous said…
bukan yob la...yeop!

~bEth~
nona said…
ok dah betulkan.
thanx~
cikyuSnida said…
heh. xde gamba pon? ceit!

pastu, xde pon kamu di kenduri yaya? ceit lagi!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan