ponteng kelas

yo hari nieh aku nak ponteng kelas.
dah naik bosan.

baju kat umah tu dah berbakul2 tunggu nak dibasuh.
almari toksah cite.
dah tunggang langgang jadiknya.

semalam yen email ckp dapat tiket wayang tgk shutter island tu.
gigih jawab tak leh pegi nak pegi kelas.
hari ni sms yen ajak tgk movie tu.. sekalik dia dah pass kat member dia. cepatnya bagi!

17 april nie pun aku kene ponteng kelas lagik.
sebabnya cik yusnida nak kawen.

ishhhh.. takot plak aku asyik nak memonteng je kejenya..
baik tak yah belajar?

apa kata balik nie aku belajar sendiri.
mungkin boleh buat mnemonic mulai sekarang.
herm..

btw meh aku bagi sneak preview sikit gambar kat brunei.. yg lain2 pic dalam kamera si faezah. ntah bila la boleh amik gambar tu..

tunggu boat nak pi jalan2 kat kg ayer

kat brunei airport. malas nak tukar lens, malas nak tukar tudung, malas nak make-up, malas nak posing, segala2nya malas!.. muka tak leh blah.. mcm itik pulang petang.. kahkahkah.. ohhhh anak aku baru lepas tukar baju yg ke2. dia pegi main air waktu sume orang pegi solat.. buat projek dgn kakak dia kat dalam toilet... habis basah baju.. nasib ada spare! hah, waktu ni dalam kepala ingat nak tido je! penat giller.

hah.. nak balik dah. bye2!

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan