Aku bujang

2 minggu next month..

Whoa!!!
Maknanya keje2 umah sudah berkurang.. Tapi tak tau plak tetiba mak mentua aku kepingin suh aku masak menu2 baru. Al maklumlah anak bujang tunggal dia takde kat umah maknanya menu asam pedas boleh 'temporary delete' dalam masakan harian aku..

Syok habis...

Sebabnya takdelah aku dengar suara2 manja Yen berunsur paksaan pepagi nak pegi keja..
'Yang cepat sikit hey, dah lambat dah ni'
'Yang amikkan wallet abang tertinggal kat bilik'
'Yang, sudah2lah mandi tu.. cepat sikit'

Juga aku tidak mendengar ketika pulang dari kerja..
'Ye ye ye Yang masak hari ni' (Maknanya kene masak. Tiada kompromi)
'Ye ye ye yang nak belanja abang makan apa hari ni? (Kalau dia dah jemu nak makan umah)

Dan lain2...

Tapi aku mesti rindu sama Yen punya...
'Abang tolong urut leher nieh'

:P *sila geli*

Ada bende aku suka bila Yen takde tapi aku lagi suka kalau dia sentiasa ada.

Forget issues of the past. Don't remind your partner with his mistakes of the past.

That will ruin your present happiness.




Comments

Anonymous said…
rasa mcm best jer...tapi bila lama buhsan la pulak...sebab?? teman sepergadohan tiada ;p itu adat pengantin 'lama'. hehehheheheheh

psst..i love the quotation..

~bEth~
nona said…
ha ha ha... pengantin lama la sangat?

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

When bitch clatter on and on. (21sx only)