simptom

Baru2 ni aku ada simptom mengantuk keterlaluan.

Hoh.. Semalam dalam kelas yg sangat bising pun aku dapat lelap. Sudahlah Yen tak mo hantar aku pi kelas.. Bayangkanlah dgn killer heel aku menapak amik lrt. Wow wow.. Sampai je kelas terus bukak pastu terus tido.. ZZZZzzzZZz..

Sedar2 je lecturer aku dah bersuara... Maklumlah aku mana ada member kamcing dalam kelas.. Takdelah orang nak kejutkan.. Isk isk isk.. Sedih tau.. Sume amoi2 nagn apek2 je.. Adala 2-3 kerat budak sebangsa.. Tu pun duk jauh2.. Masing2 wat hal sendiri..

Ni kat opis nie pun mengantuk ya rabbi.. Baru pukul 5pm.. Uhuk2..

Oleh itu i nak pegi bergosip dahulu sebelum balik.

Bubbyeeee~

Comments

silentME said…
chaiyo nona!!! jgn tdo2. heheheeh...

ps: kali ni amek paper ape?

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

Wedding anniversary celebration