Thursday, March 4, 2010

A hot cup of Nescafe

Minggu lepas aku tumbang. Demam teruk sampai takleh bangun. 6 hari 6 malam aku terbungkang atas katil. Suruh mak panggil tukang urut sebab badan aku sakit2. Ingatkan bila kena urut sedapla sikit rasa letih ni tapi makcik tu urut bukan main sakit betul. Satu jam dia urut rasa cam berjam2. Hadoii.. sakit betul. Bila aku ckp 'Makcik, perlahan sikit ya'. Memula je la dia perlahan lepas tu makin dipicit2 kuat2.. Dah rasa mcm kena uli badan aku.

Lepas bercuti dengan jayanya, maka kerja juga menimbun dengan jayanya. Hari nie pun baru rasa boleh bernafas dengan jayanya. Dengan penuh berjaya hari ni tetiba aku rasa nak minum nescafe. Selalu kat opis amik bau je tapi kali nie penuh berjaya minum sikit. Sodap jugak ek. Sejak baik demam mcm2 aku nak makan la minum la. Waktu demam sume tak lalu. Masa demam tu hari aku terpikir uii sedapnya nikmat dunia kalau jadi sihat.. Ntah apa kene ntah aku berpikir mcm tu.. Mungkin sebab tengok anak aku mkn ayam goreng nampak sedap, tengok mak aku makan lempeng nampak lazat.

Ha kan hari tu aku pi panjat bukit broga kat Semenyih tu kan? Lupa nak update. Nantilah esok aku update ok. Btw ni pic aku kat Broga Hill untuk tatapan semua.

3 comments:

me said...

kesiannya demam. aku demam jugak tapi takde la sampai sakit badan semua. tgh musim demam kan, kau lg la kena juggle memacam.

aku teringin mkn ice cream wuuu T_T

me said...
This comment has been removed by the author.
yen said...

choemy la owang yg ngah amik gambo tue...

 
Images by Freepik