lunch date

Burrp~ (Penangan nasi campur)

A'ah aku pegi lunch kat Maju Junction tadik. Jadik gak aku lunch ngan si Beth. Ramai betul umat2 berbaju batik kat situ. Penuh betul tempat makan dari tingkat bawah sampai atas. Last2 skalik kitaorang makan kat food court. Nasi campur ngan air laici. Air laici beth belanja. Muah ha ha.

Pastueh Beth ajak survey fitness centre. Cantik la tueh. Mcm tau2 ja aku memang tengah cari partner nak pegi. Kalau husb dia bagik aku on jerk. Tempat tu pun menarik gak. Blah dari fitness centre aku pegi tgk opis baru dia. Duk lepak2 sampai pukul 3ptg. Pastueh terus chow balik opis.

Sampai opis 3.15ptg. Pukul 6ptg kang balik. Pergh best gila kalau leh buat cam nieh hari2. Konpom surat kuar dah tu ari2 kau leh lepak kat umah jaga anak~ Tak mauuuu! Scary~~

Comments

Anonymous said…
psst psst laki aku mcm bg green light ar! eheheh bg aku ngorat dia lebey2 lagi k. i'll update u later..

-bEth-
nona said…
baguih2. pi ngorat letup2 sket.
Muah ha ha

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan