Year end plan

Banyak bersusun dalam kepala nie.. Tapi tak taulah diluluskan oleh lembaga pengarah ke tak. Co ada bagi annual room free. Sampai la ni tak guna2.. Tak silap aku last year pun burn cam gitu je.. Mana taknya banyak betul dia punya syarat.. Tak leh pegi public holiday la, tak leh pegi peak season la, bla bla bla.. Tu yg buat malas je nak submit form tue.. Haih.. Confirm2 dah ujung tahun nie bilik sume full.. Sah2 kene reject.. Nak pegi yg kat oversea plak ntah aku ni eligible ke tak.. Paris baru je launch last month.. Airfare nya plak yang membunuh.. Tak leh tak leh..

Tadi ada cakap2 ngan yen about one of my fren yang wedding dia hujung thn nie gak.. Tapi dekat ipoh la plak.. Apa yang best kat ipoh ek? Kalau pegi saja macam rugi la plak.. Ingat nak stay memana.. Yang aku tau depa famaous part2 jambu nie.. Selain dari tu?

Beside that yen nya cousin pun ada kawen dalam bln 12 kat batu pahat.. Kali nie yen janji nak bawak aku pegi Rengit yang famous dengan orang laut berniaga.. Tak sabar2 nak pegi... Tapi lepas pegi situ nak pegi mana plak? Ah jangan kata nak pegi JB.. Bosan tahap gaban..

Well let see kalau ada pegi mana2 aku update la.. Tapi nampaknya masih tak ada lagi.. Tapi yang confirm bln 1 ngan bln 4 tahun depan ada cuti2 dengan my kids dan juga my parent.. Cant wait! Haruskah aku saving to the max for both vacation? Nak entertain parent harus $$$ banyak.. Baru rasa feel gitu tengok mak ayah happy... Nak2 skang kan Yen adalah juara kepada sume menantu yang ada. Heheheheheh.

Chows

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan