Tomorrow

Cuak nak menghadap esok. Cuak nak jumpa boss. Cuak cuak cuak. So far tak pernah rasa cuak camnieh... macam ada petanda kene marah kaw2 esok. Tetiba rasa nak resign leh tak? Waaa.. Nie sume pasal kes Cp204.. Tax estimate untuk next year which the dateline esok pukul 10am to IRB... Yang buat aku tambah takut coz semalam boss tanya aku whether any urgent thing since he will be on leave tomorrow. I plak dengan penuh confident mengatakan TIDAK. Dan aku dengan penuh confident terus blah dari opis sharp pukul 6:15pm. (lalu depan bilik dia tuuu, which he was struggling doing thing)

The prob is tomorrow pagi2 kene ngadap boss.. As usual dia masuk pukul 9:30am.. N then akan selak paper sampai pukul 9:45am.. If i were lucky he will be in the office on 9:15am.. So meaning selak paper 9:30am.. Mind u dia paling benci kalau org kacau dia baca paper! So less than 30 minutes i need to arrange with despatch punya schedule pulak... Pagi2 tadi aku dah cakap ngan dia.. 'ali, esok aku cop kau pukul 9pagi tau!'..

Aaaa.. Ingat nak hantar je doc tu ari nieh suh dia sign tapi bende tu kene discuss first.. Hermm.. Plus, anak bongsu kesayangan dia tengah cuti sekolah.. Hu!! Bahaya.. I can imagine fav daughter dia marah my boss telling him 'Daddy nie tak habis2 keja.. Can u spend the quality time with me all alone!'.. Tu dia. Aku punya imagination... Sssssscary. Dan lebih scary esok dia masuk office saying "S..yee..ra you're fired! .. Tu dia lagi sekali aku punya imagination..

So solution nya wa dah khatam FAQ yang mungkin dia tanya without fail.. Hoping he will be less pressure on this matter.. And pleaselahh kot2 anak kesayangan dia buat boss happy all the day today..

Pray hard!

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan