selasa

Hari ni selasa yg penuh dengan cemerlang. Aku dapat close few a/c. Fuuuhh lega. Amoi2 auditor dah nak datang untuk interim audit next week. So kene ready mental dan fizikal untuk menjawab soalan 2 mencabar dan juga memberi jawapan2 kelentong untuk expenses item. Harus aku malas nak layan kalau tanya soalan 'Why this year expenses on entertainment has a big different from the prior year'. Aku senang je kelentong je la dengan jawapan sebigini 'For this year we focus on expanding which involve entertaining current market from the sales side.' Mudah tepat dan padat. Kadang2 auditor nie malas nak bukak payment voucher tau. Aku dulu buat expenses analysis masa kat audit firm sampai nak muntah kedarah belek payment voucher 12 bln tau. Bdk2 zaman sekarang keje nak senang je. Apa guna co hang bagi laptop canggih manggih kalau tak digunakan buat keje kat umah?... Hohohohohoh..

Btw, walau bz camana facebook tak tinggal. Ekekekek.. Ha ni nak bgtau resolution untuk 2010 ada tambah 1 lagik. Iaitu.....



kemas cubical yang mcn ntah apa2 dah rupanya.. Yen geleng kepala tgk workstation nie.. Seriously yen punya cubical much2 better dari aku.. (maksudnya dia tak banyak keje sampai boleh menular 3 jam *isk*isk* tak berkat gaji hang tau tak!). Nanti kalau dah kemas aku tunjuk hasil makeover nya ok?

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan