Pagi2 dah kene marah!

Ari nie wa bangun lambat.. Sudahla lambat siap boleh sidai kain lagik tueh. Kang perap lama2 berbau plak. Sudahnya kene merempit. Aku dengan penuh konfiden pakai baju kebaya gitu. Dah lama rasa tak merempit. Sejak kes 2 org budak laki kat area umah mak aku meninggal, tobat sekejap nak nak merempit.

Dah lama tak merempit, tune pun dah lari. B4 this 20 minit dah sampai office, tapi ari nie 40 minit baru sampai. Ekekekekke.. Lepas tu Yen ada hati nak pi breakfast... Oppsss sorrylah ye, wa dah lambat. Tak pasal2 kene bambu ngan Yen pagi2. Nasib baik mood aku baik, so aku sengih2 mintak maap.. Mentang2la aku sengih bukan main panjang lebar dia punya khutbah hari rabu. Siap cakap 'Jangan sampai abang haramkan yang tengok gossip girls'.. Amboi keluar plak ayat2 haram.. Ekekekekek sapa suh 8tv letak slot gossip girl tu mlm2 sangat?!

Laparla plak. Aihh menyesal pulak aku tak merajuk kene marah pagi tadi (kes tak nak kalah).. Kalau tak mesti Yen ajak lunch sama2..

Sekian cerita kene marah di pagi hari.

Comments

Sabby Prue said…
comel dowh korang nih! :P
nona said…
Kene marah pun comel ke? ekekekek ;P
cikyuSnida said…
nak pinjam dvd gossip girl aku x? aku kasi sewa sehari singgit x satu dvd 2 hinggit. hahaha
nona said…
okeh.. aku kasi dua tapak tangan. 1 tapak ada 5 jari. campur 5 jari jadi sepuluh. Bak mai tadah pipi ekekkeke
S said…
aku download je haha. takpun ko copy dari dvd yus tu ke pc pastu tgk la bila ko free :P
nona said…
tuelah ingat nak download jerk. tapi dari hari ke hari terpikir buatnya tidak. chaiyok2.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan