Interim audit

'Sy..eer..a, the auditor is here' Early in the morning. Lorh ku ingatkan next week rupanya ari nie. Omg omg banyak bende tak buat lagik. :P

Cool sy..ee..ra cool. Hidup mesti rileks. Aku saja bagi depa bilik2 jauh supaya depa pikir 2 3 kali nak datang kacau aku. tapi sesungguhnya tekaan ku salah. Betapa hype itu amoi bikin wa terkejut banyak kali hari ini.

Tengah aku layan baca blog dengan ditemani suasana rintik hujan, tiba2 miss sssy..ee.ra! oh mak kau. terkejut aku. tak pasal2 plak wa mc esok.

lagi sekali... oh mak kau! terpacul muka tembam si amoi nie kat cubical aku. Kau ingat kau tepek muka atas cubical tu nampak comel? aku ingat mak duyung mana la tadi. buat saspen je.

the funny thing was bila dia mintak apa2 aku buat blur semacam. Konon2 mcm tak pernah buat la.. Takpun aku cakap 'Last year bukan ur colleague ke provide listing tu?' (audit firm staff turnover tinggi ok) ekekekekkekeke amoi tu siap bebel2
'Aiyoo.. syy..ee..r.a. matilah i. Opis u tutup pukul berapa.. u boleh stayback takk?.. bla bla bla..' Comeeellll..

sekian bebelan.. ari sudah hujan. balik time!!!

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan