Dora The Explorer

Sapa ada anak tgk dora? Anak aku memang layan Dora ni. Puehlah aku pujuk tengok tom2 bak, maklumlah bende ni kan glamer so mcm kesian je tengok anak aku. Kang kalau tak tengok nanti kawan2 sekolah sume tak mau kawan (mak emo lebih)..

Setiap kali tom2 bak mesti aku jerit panggil depa suh tgk. Tapi haram... Adalah seminit dua duduk senyap2 lepas tu berdesup pegi ntah2 mana2.. Aleh2 mak budak layan tom2 bak lebih2..

But one thing aku perasan kalau Dora keluar kat tv9 confirm depa khusyuk bin tawaduk depan tv.. Wa macam wahhh best sangat ke Dora ni?



Best!.. Sangat berilmiah.. Dia buat aktiviti sama2 dengan penonton.. For kid below 3 years sangat bagus.. Learning few simple word and ada action sikit2.. Suruh tepukla suruh goyang2 la..Selamatkan haiwan la.. very entertaining.. Tak silap astro pun ada yang english part punya.. Untuk tv9 ada bahasa melayu campur2 sikit dengan english..



Celebrity who love Dora



Ada sama ka dengan itu Dora?

Comments

S said…
hahaha tak sama sgt tapi janji hot. dah tgk gambar yg ni. best la dora, aku pun suka tgk wei kekeke

tom tom bak mcm tak berapa educational, mcm nak mendidik anak jadi celebrity je aku tgk
nona said…
sangat hot. suka dia. lama2 tgk dora layan gak. ekekek

tom2 bak no komen ;P sendiri tengok sendiri pikir.
MalizaMah said…
tahu tak mana nak download versi melayu atau cd yg ada dijual...

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan