.:c..i..m..b:. lembap.

Ok. Sekian terima kasih.

Branch klcc je bukan branch lain. Tak tau la plak kalau branch lain pun sama je. Meh sini aku cita.

Satu hari aku n Yen gi bank itu utk apply loan umah. Ok fine first time aku nengok cam ok kakak nie macam ada sikit blur campur skill entertain client pun hampeh. Tapi takpe aku nak pinjam duit dia abaikan jelah sikap ke'boring'an kakak nie. Dipendekkan cita selepas kitaorg dah wat snp tanpa langsung guide dari akak nie kitaorang pun submit la..

Janji hari ke hari ke hari nak proses. Tak jugak dengar khabar berita. Memanjang hp off jerk. Lalu sudah mendatangkan kemarahan yang abadi kepada Yen terutamanya. Cuba kau cakap je kau takleh nak buat kan senang. Takdelah sampai Yen cukur janggut tumbuh balik janggut pun offer letter tak kuar2. Bengang tak?? Aku tak faham la bahasa2 tersirat sasterawan negara nieh. Cakap direct je senang. Bukannya aku nak bakar kereta kau pun.

Sebenarnya yang buat aku terlebih bengang bukan sebab akak tu pun. Dahlah rate langsung out compare to bank2 lain.

Yang buat aku bengang adalah sebab satu hal la plak aku nak buat copy sume2 document kan!! Tau tak buang masa nak mencari bende tu2 nak pegi print epf la bla bla.. Aku pun satu terlebih confirm.

Kesimpulannya adalah buat copy banyak2. Tapi wa memang dendam sama itu bank. Dapat bonus wa terminate lu punya cc!

Comments

Sabby Prue said…
aku mmg gune cimb for my business.. so far so good.. n kalo nk pakai atm card kat mane2 pun x penah reject..bukan mcm maybank..salu ngok ngek! hehe maybe branch kt klcc tu mengong cket.. :P
erm.. maybank memang out of list la kan.. branch klcc nie pesal cam slow mellow ntah. btw cik b, kagum dengan progress hang! *peace*

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan