ahad

panas betul hari ni. Aku suka sebab confirm sidai baju hari ini terus kering. Anak aku jerit2 bergaduh kat bawah. Malas pulak nak pegi rotan sorang2.. Biarlah diaorang. Tadi yen jenguk aku dalam bilik. Tapi takde ckp apa2. Heran aku. Jenguk plak dia kat bilik sebelah. Oooo tengah wat assignment. Cepat2 aku blogging.. Kang kalau dah jenguk 2 kali aku still kat sini confirm mulut memebebel cam printer zaman 80-an.



Ahad tengahari,8 Nov 2009


Dah pukul 12 nie. Confirm masing2 dah lapar. Ayam aku dah perap tinggal goreng je. Sayur hari ni kubis sudahlah. Ada aku beli peria katak semalam. Separuh dah makan tinggal lagi separuh untuk hari nie. Letak kat peti ais. Sedapnya makan dengan nasi panas2. Baju tengah pusing kat dalam mesin basuh. Ingat lepas aku spin baru nak pegi start masak.


blogging tanpa gangguan (syok habis).. See the mess? Need to settle before tomorrow. Kalau tak the whole week macam tu je rupanya


Hari nie mak tinggal sorang2 kat umah. Faezah exam ayah plak out of town for 4 days. Risau aku. Pagi tadi aku call mak tengah kemas rumah katanya. Erm malam karang ingat nak call balik. Hope aku tak lupa.

Oklah guys.. Yen dah start kacau2 wa.. Housechores begin now. Robocop bergerak sekarang!

Comments

PixiePwincess said…
Nona amende tu? kau renovate rumah ke? dah 'mess' itu ala2 pemandangan biasa dalam rumah aku juga. ahahahahha
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
nona said…
ha ha ha pengakuan berani tuuuu

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan