What car is best for me?

Ok.. Sume aku suka.. Tapi yang mana paling best? Of course the meaning of best (my term) include affordable, cantik, comel, roomy, long term usage bla bla bla.. Let see what yen and me have listed..

1)
Grand livina

Kurang cantik, 5 seater, harga ok, tak berapa sporty


2)
Alphard

Cantik, 8 seater, mahal, besar sangat..best!! tapi tak sporty langsung


3)
Caldina

Cantik sangat!! 5 seater (tak long term sungguh), harga ok, sporty gila!!



4)
Wish

Cantik, 6 seater, harga tengah2, sporty sikit


5)
Stream

Oh best gila!!! Suka gila!! Very very rare on the road.. Geram je tengok ibu2 yang membawa kereta ini.. Sweet sangat walaupun tak berapa sporty tapi harga dia glup glup..


What car is best for me?

Comments

S said…
a'ah la wei, caldina tu cantekkkk laaa geramnyaa tgk
nona said…
uhuk uhuk aku pun geram tapi 5 seater!
Sabby Prue said…
alphard tu dh mcm transformers aku tgk..x sesuai la utk ko yg kecik tu.. hehe ;)

i think u shud go for toyota wish, since nak long term kan.. kot2 ade pertambahan anak.. :D

but i love caldina! :)
nona said…
otak kau cam boleh baca apa yang aku fikir! Syabas beta ucapkan..

Aku pun suka caldina jugakkk!!!
Sabby Prue said…
ehehehe..welll...aku mmg terer! :D

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan