weekend recap

3 hari berturut2 pegi matta fair. pergh. mata ngantok gila nie. rasa nak tdo je.. nasib baik bdk baru dah masuk.. so cam segarla menjadi tenaga pengajar. comel bdknya. bdk2 lagik.. (cheh mcmlah aku dah besar sangat).. sikit2 'kak! kak! kak! macam ni ke? kak! kak! kak! toilet kat mana. kak! kak! kak! tersalah buatla.. mula2 cam ok.. she's new.. aku dulu2 pun camtu jugak.. lama2 rasa cam..sabar2 sabar2 bulan puasa.. adoii la dikk.. kepala aku ntah berapa kali dok terpusing2.. setiap kali dia panggil aku setiap kali tu jugak kepala aku macam kadet polis pandang ke kiri... leguh plak rasa urat kiri leher aku ni (maklumla dia duk sebelah kiri aku).. terpaksala aku wat senaman pandang ke kanan plak..konon2 nak menstabilkan urat la kot.. tak ke pelik bdk tu tengok aku pandang dinding..

well, ari ahad ari tu pi bukak puasa ngan ex room mate waktu itm.. oklah tony romas kat cineleisure tuh sebab leh booking .. tak mcm chilis yg sangat hampas kelapa..

mengantuk tahap gaban sebab baru lepas balik matta fair.. ngantoks.


camwhore b4 balik


oklah guys.. chow dulu.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan