Selamat tinggal Kancil.

Yo.. Kancil Yen telah selamat dijual. Dengan rasminya tiada lagi kenderaan untuk dilenjan ke sana ke mari. Kancil yang telah banyak berjasa boleh aku kira. Kereta yg dibeli beberapa bulan sebelum aku kawen. Itulah penglipur lara waktu kami masing2 belajar. Itulah juga yang mengusung aku on the way nak pi bersalin anak2 aku. Pi hantar anak aku pi cucuk kat klinik gomen...Uiiihh banyak betul jasanya.. Cam nak menangis den raso.. Itulah keta di zaman2 gawat dulu.. Maklumlah belum apo2 dah kawen.. Belum pun ada kojo dah beranak.. Memang masakla kan? Den pulak hati batu.. Tak mau mintak mak bapak den tolong. Konon2 leh survive. Mintak mak bapak den duit pun betul2 untuk study je.. Nak taknak Kancil tu je lah yang tau berapa banyak air mata den dah tumpah.. Sodih memang sodih Jang oii..

Tapi apakan dayo den.. masa berlalu.... Kancil tu pun da teruk benor rupanya.. MAna taknya dari enjin 660 boleh tukar turbo.. Daripada JPJ tak ingin nak pandang sampaila saman jpj berbondong2 datang.. Apakan dayo den.. Laki den kaki kereto..

Benda datang dan pergi.. Selamat tinggal kancil.. Jasamu tetap ku kenang. Mungkin bilo Tasya dah pandai buek karangan sok, aku cadang dia buat karangan 'Aku sebuah kereta'..

Chow.

Comments

bEth said…
ahahahahah sgt sedey karanganmu!
PixiePwincess said…
oh menyayat hati jugak ni nona. dah amek gambar puas2 lom? hahaha
nona said…
beth & ayu : sekali sekala pe salahnya~

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Sunat budak perempuan

When bitch clatter on and on. (21sx only)