Pening lalat

Kepala pusing tak ingat. Pagi nie sikit lagi aku nak tepek solution kat muka. Betul2 aku ingat toner sekalik 'eh pesal bulat semacam toner aku?' Waduh pak mintak diampun! Kat opis keje berlambak2. Maklumlah aku ni suka simpan2 kerja. Hokhokhok. Tengok pc skang nie pun rasa mcm berpusing2 biji mata. Eh kejap.. Adakah aku telah meletakkan toner di lens case aku?.. Oh mungkin tidak. Aku masih waras.

Hari ni ada makan2. Birthday boss aku. Secretary dia adalah collect2 duit. Tapi dept aku sume wat keras tak mau contribute. Kitaorang pakat2 beli sendirik. Mengikut kata senior aku every year boss aku bagi hadiah ratus2 kat secretary dia & kwn baik dia. Jadik bila boss aku punya birthday, solution mudah si secretary & kwn baik dia adalah mencollect daripada kitaorang semua. Mana boleh nyah. Konon2 mcm 'in return' la.. Adala aku tanya ngan senior aku 'si boss tu tahu plak birthday si secretary & kwn baik si secretary tu?' Senior aku menjawab penuh bergaya ' Alah, bila time si birthday secretary, si kwn baik secretary akan mengingatkan si boss. So sebagai membalas jasa, bila birthday si kwn baik, si secretary akan mengingatkan si boss itu'. Waduh pak, ini orang pun ada ke? Amacam terbaik tak jenis2 manusia opismate aku?

Sudah bau nasi beriyani. Happy birthday happy birthday to my handsome boss~

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan