Weekend getaway

Me, Yen & the kid had different activity last week. Mak call on friday to ask permission spending few days with with both of them. Laju je aku menjawab ya, boleh. Why not? Friday nite after work, peluh2 aku kemas baju budak and zassss hantar umah mak. Yeehhooo. Then lepak for few hours n balik cepat2 untuk layan fav channel. Yen plak awal2 dah tdo kat bilik sebelah al maklumlah tidur mengalahkan baby langsung tak boleh ada bunyi. Melainkan bunyi hujan yang terkena pada atap (Fav melody). Terkedip2 mata aku layan tv sesorang tanpa gangguan.

Sabtu yen mcm biasa kelas. Paksa yen hantar pegi mall before dia gi kelas. Heaven jalan sorang2 kat mall tanpa gangguan. Teringat plak colgate kat umah dah habis, singgah jap beli. Amazing aku bayar betul2 harga untuk colgate dan yakult sahaja. No keropok2 no gula2 no buku colour2 No sayur2 No ikan2 No cili kering2.. Hohohohoo.

Then terus cari kedai makan pastueh beli magazine n cari pc game n zassss balik. Balik layan games sambil minum yakult dan choc bar. Sambil membasuh baju.. Huu layan sampai petang aku basuh baju.. Layan tv sampai yen balik n tdoo.

Hari ahad aku dah tergagau2. Waaaa rindu plak rasa kat budak 2 orang tu. Yen pagi2 dah gi kelas. Baju pun dah abis basuh. Nak keluar makan pun malas. Melayan tv je lah. Cite pun tak hapa2. Benci plak aku nengok muka tukang magic tu. Balik2 muka hitam kau je yg kuar. Last2 tdo.. Celik bijik mata pun masih sorang2 kat umah.. Psycho gilaaaaaaa...







Out of topic.. ari ni 1st day aku ganti puasa.. Ada lagi 6 hari nak ganti. Pelan2 ganti.. Just for my remarks..

Chow.

Comments

raducaca said…
naa...bapak ko comel gile lahh hahah
nona said…
oiii.. Bapak aku dah 69 tahun. Dah tua2 takde maknanya comel ok.
zaza said…
haha na, ko tgk jugak citer magician's secret revealed ke apetah tajuk dia tu..aku tgk gak kengkadang kat rumah.

btw, aku dh lama nak cakap. muka anak ko yg 2nd tu sebijik muka kau.
nona said…
zaza... baru nampak komen kau.. sorry2... betul2 mula ok2.. pastueh cm adoii..

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan