Kawan kawen2 & adam apple

Congratulation to Intan & Amalina. Insya allah aku akan sampai dengan selamatnya di majlis itu. Dan macam biasa aku kene inform Beth yang konon2 sangat bz memanjang itu. Ekekekekekek....

Intan, kad kau dah selamat sampai kat umah aku.. Yen tengok macam wah.. Siapakah gerangan Dr Tengku Nor Asmawati? Mantap sungguh nama itu. Nanti bila anak aku dah besar bolehlah aku berbangga 'Ha, dr ni dulu duduk sebelah mama dalam kelas tau. Anak mama nanti dah besar jadi doktor macam kawan mama ya' ... Hahahah.. Berangan nak lebih. Bagi can la sesekali aku nak berangan. Ama, jemputan facebook sudah ku terima daripada nisya. Insya allah juga aku akan sampai ke destinasinya.

Aku tak kisah pun orang pakai facebook ke frenster ke kad ke, kalau jemput insya allah aku datang. Tak silap aku dulu masa aku nikah aku jemput pakai community zero, if i'm not mistaken la... Tapi memang almost sume kawan aku datang. Terima kasih kawan2... That's y kalau batch aku kawen aku rasa cam apa je tak pegi.. Pada kenduri yang aku tak dapat datang mintak maaf le bebanyak.. Tak datang kenduri kawen, datang time korg deliver pun ok apa... Kalau dijemput le..

Out of topic, cite pasal megan fox yang konon2nya lelaki.. Yup aku admit she has an adam apple. Tapiii.. alah takkanlah kot... Tapi lah kan, so far dalam family aku yen je la ada halkum.. Yg lain tarak.. So is it true?? Wehhh gila ke apa.

Daaaaaa.

Comments

silentME said…
x la. aku ade tgk satu series die blakon mase kecik2. mmg die pompuan daaa... kejadah ape die nk tuka jantina time kecik2 lagi kan. so klu mase kecik die da pmpuan msti die mmg sejati pmpuan. org yg buat rumour to msti jeles body minah tu hot gile. :-)

ps: bgs la ko ni pegi sme jemputan. intan nk kawen da ke? bile wey?
nona said…
manalau tau kan... masakn poko bergoyang kalau takde anginnya. intan kawen tak silap aku 25 july.. tak nyompek kau nak poei.
Anonymous said…
oits sape kate aku buat2 busy ha??? kureng tol! intan, aku x dpt pun kad ko!!!!!!nak kad jugak! ahaxxx
Anonymous said…
are-terq, jemput la aku sbg salah sorang pembaca blog ko...susah betul la nak tau citer minah sorang nieh..
beth2308@yahoo.co.uk. jemput aku k?
silentME said…
hahaha... okie2. da add dah. :-))

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan