Gedik ke suara aku?

Semenjak hp dah nazak ni, yen selalu call opis. Pastueh suka ajuk2 aku 'Hello account' 'Hello account' dengan suara sengau dia tu. Yelah aku admit tone tak sama bila kat umah. Haruslah kan? Eh normal ok. Mak aku pun dulu camtu wat. Dulu lepas balik sekolah harus kene call nak tanya berapa pot nak masak nasi. Bila call opis mak, 'Hello boleh cakap dengan Puan Mas' Mak aku tone yang tak sama kat umah akan menjawab 'Ya, Puan Mas bercakap'. Memang lemah lembut dan gemalai suara mak aku.

Aku bet la semua orang sama wat bila angkat call kat opis. I'm still a normal people, dude!

Alhamdulillah berjaya puasa yg ke 2 harinya. 5 days to go.......

Comments

silentME said…
hahahah... so true. bile andy call aku kt ofc pn die slalu gelabah ingat omputeh mane *cehh prasan lak*

tp btl la bile ckp dgn gaya macho n laju camtu, jadi tak prasan btl ke aku yg berckp. hohohoho...
raducaca said…
haah betol2
pastu kalo kite dah tahu sape org di talian sane
dalam hati mesti ckp: cissssssss penat belembot2 or hantu kau

hahahh ke takde?
nona said…
hahhahahah. terq, sama la mcm laki aku. Confuse je masa memula tu. Tu yg memanjang mengajuk je tu..

Hoh tart, tau takpe. Bila dah tau macam.. Eeeee geam. Nasib baik laki.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan