Lucky draw for 22



Sudah baca arahan? So sila2 lah masuk. Tapi untuk budak 22 tahun sahaja ok.. Yang anak2 dara atau anak2 teruna 26 tahun jgn cuba2 nak try nasib. Buat nyemak email je.. Dah tentu selepas itu akan dikutuk oleh budak mis. Kepada sahabat2 ku jgn buat malu muka aku ya. Hahahahh.

Sesapa anak sedara adik beradik ke sepupu ke kupu2 ke rama2 ke kalau dah masuk tu bolehlah bgtau aku (jika nak menang).. HAhahahha.. Tapi kalau korang memang jenis bertuah memanjang, tak payah bgtau pun tak apa.. Bak kata kalau ada rezeki tak ke mana..

Tapi ingat.. kalau dah menang dapat accomodation free jgn plak nak ngada2 complain servis hotel tu kat aku. Boleh terus complain kat suratkhabar ruangan pembaca samada di berita harian atau pun utusan malaysia. Tak tau pula jika harakah, sinaran dan keadilan ada ruangan pembaca. Jika ada boleh juga tapi mungkin tidak memberi kesan kerana co aku tak melanggan pun. Tapi jika korang yakin boleh menulis ke malay mail itu sudah bagus kerana bos2 aku memang suka menyelak suratkhabar di waktu pagi ketika aku sedang pura2 sibuk membuat kerja.

Chow.. Aku dah lapar.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan