Komen membina. Ekekeke

Nasa said...
Aku still penat berfikir bagaimana bergaduh melalui sms . Mesti tulis huruf besar punya ler.
Ehh.. aku gaduh sms tak pakai huruf besar tapi lebih kepada nasty words dan juga beberapa penggunaan tanda koma dan tanda seruan. Ekekekekek

PixiePwincess said...
ho nasa tak payah berfikir. sangat layan ok gaduh thru sms. sbb kalau gaduh mulut kadang2 tu mcm terdiam tatau nak ckp apa. SMS boleh tulis panjang berjela2. dan boleh baca dan baca lg bila sakit hati. heheheh.syabas nona syabas.
Memang layan gila. Tulis panjang2 dan boleh delete2.. like macam nak tulis 'tolong jangan kacau laki orang' then ..eh macam baik sangat la.. lalu bertukar menjadi 'tak tau malu ke kacau laki orang malam2 buta'.ekekekkeke

idayusof said...
aku tak tau apesal. tapi bila aku bace entry kau nih. aku gelak beriya-iya. boleh ke macam tu? nice one lah!
eh yus actually bende ni sakit hati (in real) but yes.. agree, it look like a funny story.ekekekke

aRe~TeRq said...
oiii.. .ko mmg sifu la nona. *kagum2*... aku ni asek tersenyum simpul kat ofc ni. eiii... geram btl aku kt pompuan tu. berani menjawab lak tu. nk kna cili mke tak malu.*emo plak aku*
hohoho.. sifu la sangat.. perempuan tu memang tak malu. Bagus2 mari beremo2 dengan aku jugak. Dah2 pegi buat keje sekarang sambil berfikir & beremo jika kau berada di tempat aku..ekekeke

bojed said...
JAI HOOOOOOOOOOO!
ye bojed. aku tau kau memberi semangat kepada aku. terima kasih. ekekekke

raducaca said...
hahahahah ya itu dia penangan cik nona
bagos na.bagos.sesi menyebok: eh ass tu mane 1.meh aku belek2 kat frenste.aku ade kwn yg p paintball yg ade gamba laki kau tu. sape name die na..kamon kamon.eh frenste plak...kuno ok..fesbuk fesbuk hihih
nama dia .... ala2 penyanyi no1 malaysia. ke kawan kau weh?. Jangan main2. suh dia tag laki aku.. nak tengok bdk tu ada ke tak..

me said...
wow. can't help but admire nona. hahaha.all hail to the queen!!
wow wow wow. mamie in da house~ jangan jerit kuat2. *hins*


*****************

Minggu ni gila penat... cepat2la habis exam 9 hb ni.. nak enjoy katak... banyak gilaaa movie tak tengok. lepas tu nak spend time ngan budak2... dan yang paling penting nak tidur puas2x... hopefully by next yr abis.. biar lambat asal selamat..ekekekkeek ...dah tak larat asyik nak bayar duit class la duit exam la duit subscription la... benci. hate.

Oh ya, bdk(ass) tu. Serious tak tau malu. I tot it's over..tapi ada ke kwn dia call yen n cakap mcm tak baik la ur wife buat mcm tu.. Dia nangis tau..

Motif? Kwn dia call yen n mengadu pasal aku? And NANGIS?

Ohhh seriously this week penatttt sangat.. oh btw i was thinking to start a new hobby... Tanam pokok bunga.. Macam besttt je............ Cepatla abis exam!

Comments

silentME said…
wah! aku 9 aribln juge tp masih sebok2 tgk blog org. wakakkaka...

eh si gile tu nanges kah? xtau malu. da la muke huduh. nanges msti lagi huduh. eh aku tringin sgt la nk tgk mke die. bley tak? kih kih kih...

ok2. chaiyo nona!!!! kite msti pass!! :-))

ps: klu pass kena byr membership yg lg menggila mahal. hahahahahahahhahahahahah...
PixiePwincess said…
eh mnn punya 8hb. hahah sbb dia kene repeat. aku harap2 cepat la dia habis. tula masa soh blajar rajin2 dulu gatal nak bercinta [bukan dgn aku ye. ahem]

ok I'm still not over it nampaknya. ahhahah bikin panas.

btw, kau dah tambah satu lagi profil kemakcikan kau nampaknya. pokok bunga. hahahah syabasssss
raducaca said…
hah na? izzah ke? siti nurhaliza? izzah?

takkan la izzah
kawan aku tu izzah
die da betunang ok
same kazen aku juan
hensem ok juan
takkan la izzah

cepat la btau name dieee!
nona said…
terq: yah good luck2.
gile kan? nangis pastuh report kat laki aku..
tau takpe... cekik darah gila! tapi.. leh tolak i/tax kan? ekekekkeke

ayue: repeat tu normal la... ekekek.. bercinta dengan sapa plak nie? (panas panas)
yahh.. makcik nak tanam pokok bunga.. jangan kacau bunga makcik ok nanti kene rotan.

atart: alah kau ni kalau izzah mestila aku cakap 'ala2 nama anak anwar'.. teka lagi...

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan