Jeolous zaman sekarang.

Hoh.

Kalau dulu2 jiran sebelah beli gelang baru cepat2 si isteri bagitau suami. 'Abang jijah sebelah rumah beli gelang baru.'
Si suami 'Mana awak tau?'
Sang isteri 'Alah masa tengah bergosip2 tadi bukan main dia kibas2tangan dia. Macamla saya tak nampak. Sakit tau mata saya! Abang.. Belilah yee'
Sang suami 'Awak ni ada2 je lah. Lain kali jgn dah bergosip dgn si jijah tu.'

Zaman sekarang pulak 'Abang c***q yg kat Dublin tu beli eL Vee baru'
Si suami 'Mana awak tau?'
Sang isteri 'Aritu masa tengah baca blog dia saja je dia letak gambar dia beli eL Vee. Abang.. Nanti bonus abang belikan lah satu ye.'
Sang suami 'Awak ni ada2 jelah. Lain kali jgn dah baca blog dia paham!'

Tiba2 rasa nak makan mister potato perisa tomato. Aku chow dulu.

Cerita ini adalah rekaan semata2. Tiada kaitan dengan sesiapa.

Comments

Azam said…
Totally agreed. Cam biasa buat je... Hehehe...
silentME said…
HAAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.... gile!!!!!

ko ingat dgn star2 ko tu aku tak tau kah sape di sebalik itu?? ok2. aku tanggal la gamba tu. alaa.. xkn aku tamo pegang time amik gamba kn? jap g org sambar sambil lewa cane?

ape2 pn. ko buat aku tersenyum smpai ulcer dlm mulut aku btl2 sakit. hahahhahahah..

ps: dah2. jgn gossip lg. baca cite ape yg cube disampaikn je. bkn belek reta org lain. :-)
silentME said…
pps: jijah tu nama mak aku oii! hahahah... wat a coincidence!
nona said…
azam : ha ha ha.. takdelah biasa sangat. Biasa2 aja.. Asal? Ur wife pun sama ke ? Hihihih.

Terq : Gelak dulu. Hahahahha..
Oi oi oi tak yahlah delete pic tu.. Aku main2 je lah. Kalau kene rembat bukan kau je nangis ngan aku2 juga..
Haruslah jeless.. Tapi jeles yg positif disitu..
Eh sorryla nama jijah itu.. tak tau plak aku.. Aku cam teringat jijah warden si ayu. Ahhhahha.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan