financial problem.

Help!

Belum pun gaji bulan jun nak kuar, aku dah rasa tak cukup. Konon2 takde keje la tadi kan. Pegi menggatal kira2 duit gaji for next month. Aaaaa Ni nak nanges.

One of my colleague;
El : Syera, i'm received the email. Wow, the fee slightly increase hoh?
Aku : Ha? ... How much?

Chess lupa plak dah nak kene enrol for next sitting. Habislah punah plan2 terbaik aku untuk next month. Konon2 nak wat passport untuk puteri2 beta yang tercinta itu. Since raya we will be at johor (yen side) haruslah bersiap sedia kan? Manalah tau tetibe yen ajak pegi Singapore. Takkan aku nak kene tinggal ngan budak2 kat kampung? Hoh. Tak mau. Sanggup mama buat passport untuk depa berdua. Nak tinggal kan diaorang ngan nenek depa takut plak, dahlah parit kat sana bukan main besar. Uiii. Simpang 44.

Pastu plan nak pegi spa kat 'Be Ratu'. Yelah nak menghilangkan urat2 degil yang tak dapat menerima hakikat soalan2 spot yang tidak keluar waktu exam hari tu.

Apa lagi ek? Haaaa.. Nak pegi Sungai Buloh. Bak nasihat Ayu. Hari tu masa Yen nak anta pegi Shah Alam, dia ikut jalan lain. Kitaorang lalu Sungai Buluh. Heaven seh. Kedai pokok2 bunga melambak2 sepanjang2 jalan umpama kalau aku balik kampung Nogori, 'kalau sepanjang jalan dah ada lemang, dah nak sampailah tu or tiba2 dah bau taik lembu hah, confirm kat Nogori lah tu'.. Eh! Melalut2 la plak. Heaven gila tgk mat2 bangla tu siram bunga2.. Not only the flower, deco pun bagai2. Slurpee!

Yang paling penting saving to the max untuk vacation pada 20 to 23 july. Serious ini yang top priority. Hoh. Serious aku ada financial problem!

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan