When bitch clatter on and on. (21sx only)

Aku memang hangen dengan type2 manusia mcm ni. Jenis yang aku rasa hobi memporak peranda kan rumahtangga orang.

1st sekali aku memang bukan jenis wife nak jeolous tak tentu pasal. Tapi ada satu whore ni sudah buat aku panas. Let me call her as ass.

Ass ni a/c dept tempat yen keje. Aku start tau kewujudan budak ni pun bila yen pegi water rafting dengan co include ass and the gang. Later ass & the gang breakfast dengan yen sama2. Kadang2 tu yen ngan aku dah sepakat nak breakfast sama2 sekali ass call ajak yen breakfast with her gang & yen plak terus say yes. Walaupun waktu tu aku sakit hati tapi aku rasa aku patut take it as positive. Maybe i should say to enhance yen social connection?

Later the drama begin. OOppppss (Yup.. I admit there was a time when my relationship with yen was less than picture perfect)

Sampai last week dalam keta me n yen tengah gelak2 n ass call. Bila yen tanya kenapa.. si ass nie boleh cakap saja je. then yen ckp 'erm nanti call balik'.

To be continue..... (Lunch hour sudah)

Comments

Jed Sulaiman said…
Tengah aku baca entry kau ni sekali aku terdengar

"JAI HOOOOOOOOOO!!!"

tak pasal2 aku tersepak cawan

kuda betul
PixiePwincess said…
wah nona ni cerita panas panas panas ni. ahahah asam garam berumah tanggaaa
Anonymous said…
again??? hurm napa la ramai sht minat ngan laki ko nieh nona? ~bEth~
silentME said…
ah... cpt sambung!!!!!!!!!! mase aku baca second last paragraph tu aku mcm 'aik pendek je para kat bwh tu. xkn nk abes da cite ni?' sekali to be continued da... :-)

c'mon babe. tell us more about the b*tch!

ps: tipon laki org sbb SAJE adalah tidak masuk akal. harus kena caci sepenuh hati. grrrrrrr!!!
nona said…
bojed: ha ha ha... lawaks la kau nie bojed. weh jgn bacalah. malu aku. perempuan takpelah.

ayue: ho ho ho.. asyik2 cerita sejuk2 je. sekali sekala apa salahnya.

beth: ntahla wei aku pun tak paham. never ending story.

terq: aku terasa orang2 yg dah kawen kat atas2 nie macam tak excited macam kau. ini membuktikan ideologi perkahwinan kau masih suci. bagus cterq. keep it as long as you can.
Sabby Prue said…
uish...cite panas nie....
Anonymous said…
i really hate this type of whores.(excuse the language).laki single kat luar tu melambak laki org jugak yang dia nak.Miang b*ji.doa pelindung byk2.Moga dijauhkan gangguan2 seperti ini.One thing that helps, tell ur husband abt how you feel.
nona said…
bna: haruslah panas...

miss anonymous: betul2.. punyalah banyak laki single mahupun duda kat luar sana laki orang jugak yang dia nak hadap.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan