Home wrecker wh*re (cont'd)

Yaaaa mari bersambung kita.

Lepas insiden kat kereta tu dah start buat aku ala2 panas 25 celcius.. Then aku tanya Yen 'Awak (panggilan sudah mula bertukar) melayan lagi ke ass tu?' Yen reply 'Kawan je lah. Mana ada apa2 lagi. Dah satu office takkan tak leh berkawan kot'. Amboi dia punya ayat memang buat aku berdesing. Well.. there's always a better way to live if you're open to it. (Positive tak aku?). So kisah di dalam kereta suda tamat. Sesi pujukan tidak perlulah bercerita. Sama je mcm korg.

Malam tu masing2 kedeboommm tidur awal. Aku kat bilik budak2 konon2 nak tidurkan si hannah ngan aku2 sekali tidur. Jap lagi sedang aku bermimpi indah hp bunyi. Kuat lak tu. Aku buat bodo ngantuk tu babe nak2 baru tidur dlm 40 min. Tengah masyyuukk tdo tu. Pastu hp senyap.. Lepas tu bunyi lagi. Ah ini sudah mendatangkan kemarahan. Konon2 nak tutupla hp yen tu skali aku tgk nama ass yg muncul. Bulat mata aku. Aku biar tak jawab. Aku dah tak boleh nak tdo dah time nie. Baru aku nak melangkah masuk toilet jap lagi bunyi msg lak. Apa lagi sesi inspector gadget main sms telah bermula..

Ass : Bz sangat ke? Sampai tak jwb hp?
Aku : Oh. Tadi kt bwh. Tak dengar.
Ass : Errmm. Ok.
Aku : Knp?
Ass : Saja je. Takkan tak boleh?

Hek eleh memang nak kene ini perempuan. Apa lagi inspector gadget pun tukarlah jadi shiela r*sly.

Aku : Kau ni tak malu ke kacau laki orang malam2 buta.
Ass : hello.. What d he*l? Takleh cakap elok2 sket ke?

Alamak ini perempuan. Aku yang kacau laki dia ke dia kacau laki aku?

Aku : Cakap dengan kau mana boleh elok2. Jgn ingat selama nie aku diam aku suka.
Ass : (aku tak ingat lah apa dia reply)

Sesi *gaduh*gaduh* Sms (lebih kurang mcm kat drama rtm1)

Lepas sms yang ke 8 dia boleh cakap aku gemok. Ini sudah sensitif.
Aku : Gemuk2 aku pun ada 2 anak. Lain la macam kau belum apa2 dah gemok (minah ni berisi je takdelah gemuk). Kot iya pun nak jadi bit*h elok2 kanla bdn tu sikit. Ini tidak dahlah gemok, buruklak tu (muka dia biasa je), tambah bonus bodoh pulak tu.

Ha ha ha Hamik ubat. Dia memang bodoh. Amik LCCI pun tak lepas.

Lepas tu dia tak sms lagik. Aku pun tunggu jugaklah sambil2 gosok baju. Memang takde. Puas hati aku. Masuk bilik aku tengok yen mcm tdo2 ayam. Rasa mcm nak sunat je apa2 yang patut. MAlasla nak bergaduh mlm2 buta. Pastu aku tidur.

Esok pagi..

Weh udoh2 le tu. Korg ingat ni cerpen ke apa?

Ha ha ha ha. Pandailah aku sembelih laki aku buat gulai.

***************commercial break********************

Yen ada ckp 'Bukan salah abang. Dia yang call'
Aku : 'Cakap je lah. Eh ass jgn call lagi lah'
Yen : Kenapa plak? Kitaorang kawan?

Oh my. Man is still a man. They have some kind of learning disability.
So nampaknya terpaksa aku bagi ayat direct kat laki bertuah aku ni.

Aku : Lagi satu kali ass ni msg or call even kwn ke apa ke keje ke.. that's it!
Yen : Ye lah2. Takde de dia nak call lagi punya. (sambil tersengih)
Aku : Awak ingat ni lawak ke apa!
Yen : Ye serious2 (sambil tersengih). Abg saja je buat experiment.
Aku : Saya serious ni. Lg satu kali I'll walk away!
Yen : Yaaaa (Tersengih) You'll never walk alone.
Aku : *muka bengang*


See?

That's how the ending.

Alahaiiii cik kiah oiii...

Ohhhh Habis sudah...

Lunch time. Bye.

Comments

Unknown said…
Aku still penat berfikir bagaimana bergaduh melalui sms . Mesti tulis huruf besar punya ler
PixiePwincess said…
ho nasa tak payah berfikir. sangat layan ok gaduh thru sms. sbb kalau gaduh mulut kadang2 tu mcm terdiam tatau nak ckp apa. SMS boleh tulis panjang berjela2. dan boleh baca dan baca lg bila sakit hati. heheheh.

syabas nona syabas.
cikyuSnida said…
aku tak tau apesal. tapi bila aku bace entry kau nih. aku gelak beriya-iya. boleh ke macam tu? nice one lah!
silentME said…
oiii.. .ko mmg sifu la nona. *kagum2*... aku ni asek tersenyum simpul kat ofc ni. eiii... geram btl aku kt pompuan tu. berani menjawab lak tu. nk kna cili mke tak malu.

*emo plak aku*
raducaca said…
hahahahah ya itu dia penangan cik nona
bagos na.bagos

sesi menyebok: eh ass tu mane 1.meh aku belek2 kat frenste.aku ade kwn yg p paintball yg ade gamba laki kau tu. sape name die na..kamon kamon
raducaca said…
eh frenste plak
kuno ok

fesbuk fesbuk hihih
S said…
wow. can't help but admire nona. hahaha.

all hail to the queen!!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan