oh.. selasa sudah.

perkara wajib : ugly betty & desperate.

oh.. last 2 week aku gi afomasa.. actually pegi wedding je.pastuh yen ajak gi jumpa member2 lama dia yang masih lg study. taulah laki kan? bila dah jumpa member?.. tak sanggup nyah, nak dengar depa borak2.. pastueh aku suggest kat yen bg aku ngan bdk2 lepak afamosa water world.. soo dia anta aku ngan bdk2 pukul 4... pukul 8 baru dia fetch aku balik..

kat afamosa plak aku takleh nak tangkap gambar2 byk2 sgt.. mcm bibik aku dibuatnya.. sorg kurus kedeking takut masuk air, yg sorang lagi debab bab bab jenis nak berendam dalam air. berlari2 aku kejap kat kakak kejap kat adik. dahtuh tasya ajak aku main yg gelongsor tu2 (ntah hapa kebenda nama dia).. ah sudah.. terpaksa hannah aku tinggal kan kat bwh. lepas tueh berlari2 aku pegi naik tower. oh tasya sangat excited tapi aku plak takot.. tapi aku gagahkan jugaklah main. ohh.. aku rasa cam nak terbang jantung aku tapi dapat tangkap balik bila sampai kat bawah hannah tengah clap2.. nasib.. anak aku masih ada kat situ.. lepas tu tasya boleh mintak satu round lagi. aduhai.. buatlah lagi satu round.. nasib baik waktu tu dah cam nak malam2.. kalau tak naya je. so pic yg aku dapat tangkap pun ala2 bosan gitu..
warm up dulu
cubaan bijak untuk menenggelamkan adik tapi telah berjaya disekel oleh mama
budak takut air.. yg sorang lagi pulak asyiklah nak duduk dalam air

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan