kawen oh kawen

This week ada 2 orang kawen and happen satu kat seremban pada 4/4 atau lebih spesifikasi kat jiboi and lagi satu 5/4 kat kota. Both kat n9.

Sedihnya aku tak dapat pegi dengan Yen because he is really2 busy because this week dah kire last week for this sem b4 the new sem begin. Jadiknya kawan2 pada 4/4 aku akan pegi dengan beth which hubby dia pun tak ikut. Since beth will bring her little princess, i guess no to my kiddo to follow. Lagipun jauh la.. tak larat nak layan budak2 nie... tau je lah bebudak kan... 'mama nak kencing'.. ayoyo stop kat rnr. 'mama, pasang lagu raya' ayoyo tukar cd..(serious my youngest suka gila lagu raya) 'mama, tgk kakak ni, cubit hannah' ayoyo memang nak kene pelempang.. ingat mata mama nie kat belakang kepala ke?.. serious that's y i doesn't like to drive myself with both kid. If only one of them acceptable la sebab duk depan sama2 kan?.. Kalau cuba2 nak buat nakal tangan aku sampai la nak babab2 ke...

So 4/4 hb nie aku dating dgn beth n her baby. She was so adorable.. Mata bulat2 geram aku tengokk. Argh.. Bestnya ada baby. My last pregnant was 5 years back. Damn.. It must be hard to push again. No! NO! no! to pregnancy.. Need to focus on my study..

bulatnya mata dia.. (eh! eh! beth, nama anak erra sama la dengan anak kau. Letup!Glamour kau.)

Well to atart the 4/4 lucky lady, jgn lupa campak baju atas bumbung ok.. and selamat pengantin baru.

pic ct to yus facebook.

from left : saufi, bojed, nadia, atart (pelamin yg sangat2 cantik kedebabom)

Comments

silentME said…
oii.. klaka la entry ko kali ni. keibuan gitu. bile aku nk ade baby ni?? hahahhahahah...
cikyuSnida said…
e ehh.. comelnye nak ade baby tapi anak dah besar x nak layan dah. sengal la kau.

jumpe esok!
nona said…
cterq.. dont tell me ko nak bunting pelamin... ha ha ha

yus.. mantap ayat kau. dulu sekolah kat mana ni? Ni mesti belajar dgn cikgu kembar bersaudara ni.. whoo
silentME said…
hahaha... gile. bunting pelamin? apekah itu. rilex la bg can toot lama2 dlu. wakaakkakak...

cpt updet kenduri atart. dgn gambo2 skalik.

yus - mantap ayat ko. berjaya sggh ajaran cegu kembar bersaudara. :-)
PixiePwincess said…
eh aku baru prasan kehadiran post ini. hahahahh

terkejut dang dang aku bila jumpa kau kat kenduri tu. dan oh aku baru prasan ada gamba glame aku kat tepi blog tu. ahahhah terima kaseh la ya. terasa glams mak.

on a side note, anak beth sgtlah comel dan matanya mmg cantik!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan