update!

ye update!

aku mana ada bz.. cuma minggu2 org perempuan nie paham2 je lah kan.. dengan hormon tunggang langgang, dengan selsema ditambah pula bersin ketika ini.. buatkan aku terasa gila kejap.. yelah bila bersin je rasa macam tgh flushh jerk ..

lagi menambahkan kegilaan apabila hp aku rosak. double yes di situ. dan triple yes jugak aku terdelete gambar2 pegi afamosa yg konon2 nak post kat entry hari ini.

sebelum aku menjadi lebih messy seperti ugly betty aku rasa aku patut berhibernasi seketika.

Comments

silentME said…
wakakakak... ape pnye excuse da... tp skg je bab flush tu. bersin je rs selambak kua. hahahahah...
silentME said…
this is the reason why i'm privatizing my blog. (see the comment above). hehehheh...
Ha ha ha.

Aku pun tak paham apa yang congratulation nya? budus..
PixiePwincess said…
ahhaha apakah kau terbeser? nampaknya kau perlukan poise. hahahahha

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan