thousand names

nama aku.

macam-macam depa panggil. ye aku tau memang agak susah nak eja n sebut. esp to my chinese friend. starting keje kat sini baru aku terasa. from the hotel itself sampaila supplier macam2 nama keluar. tambah lg budak2 opis.

in the beginning bila org tanya:

Them: Hey girl, may i know ur name?
Me: Sure, Syair*h.
Them: Sorry?
Me: erm.. Syair*h.
Them: .... again?
Me: Just call me syera plz.

Repeated again and again sampai la sekarang. Tapi skrg macam dah kurang because dah glamour sikit kot (perasan). :) Tapi i tell u walaupun depa dah tanya tapi punyala pelbagai depa panggil. Tu belum masuk tang fax. Hamikk kau. Sha, Shakira, Shila, Syida, Syaie (baru balik haji kot gamaknya) dan ari ni yang paling latest Shakila melalui fax. (Alahai)

Ada satu ari masa tu aku baru 2 minggu kat sini my fren cakap 'susahlah nak sebut nama u, i just call u shakira ok like the beautiful singer (sambil nyanyi lagu shakira)' n then aku pun tak sedar ntah bila plak a villain (dlm cerite aku je) cakap 'tak sesuai langsung. totally different!' Gua plak macam.. tok tok tok rasa nak ketok kepala kau. Kau dengar daripada awal ke tak conversation kitaorg? maybe dia dengar part 'like the beautiful singer'. aku plak cam boleh sengih je dengar makcik tu cakap (maybe i was new). Tapi aku just let it go. Lantaklah kau kakak.

Well nama aku takde lah panjang sangat. Nor Syair*h. Come je. Hihiihi.

Comments

PixiePwincess said…
tapi aku panggil kau NONA! muahahhaa. cuba teka sape ni. yeahahha maybe kau patut suruh ofismate panggil kau nona. nona manissss
Sabby Prue said…
name ko senang je kot.. ape yg susah nye..heheheh aku panggil ko mama syera la... =D
ekekekke..

pixiepwincess?..terbelit lidah aku.
nona! argh..those days. nyesal tak letak nama2 yang lebih glamour.

bna kau pun dulu susah gak nak sebut nama aku kan?buat2lupa plak.. that's y kau panggil aku syera.. kan? kan? kan?
raducaca said…
hoi kau jage matta fair??

bagi aku hadiah kawen
tiket pecutian besame bakal somi

amacam? hahah
Sabby Prue said…
oh ye ke? aku pun salah sebut ek>
hikhikhik ;P
bna: tau takpe..buat2 lupa plak.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan