tense

ari nie gila2 punya tension. sampai stapler pun boleh jadi hal. mana letak ntah mana aku cari. last2 bawah tray. argh. tapi yang aku pelik time angkat call suara aku boleh jadi lunak-selunaknya. ha ha ha. yelah manalah tau sekali yang call tu gm hotel?. tak kene sembelih aku dibuatnya.

well.. i think i want to consume the herbalife. (out of topic) (sorry aku takde masa nak buat karangan yang related perenggan since aku dah kesuntukan masa ke kelas) (sambung2)prev dah pernah makan dan memang out gilla rasa dia. memang sangat tak leh blah. last2 dah expired. tapi.. demi hubby tercinta yang sejak kawen asyik nak tgk aku kurus. aku cubalah jugak lagi sekali. boleh ke aku success? herm.. boleh ke? nak2 aku nie kuat melantak. paling kurang 3 kali satu hari mesti nak makan. tu tak campur bila kuar jejalan di hujung minggu. ntah berapa kali aku makan aku pun tak tau. akan ku cuba lagi sekali. yakin boleh utk menelan biskut marie cair... i sacrifice for you ok!. (mintak2la laki aku baca part ni). well to mr.hubby bagilah insentif kalau mrs dah kurus ye.. seperti yang diwarwarkan. bukan nak tambah anak ok! yang tuut tuutt tuee.. hihihihi.

argh. masa mencemburui aku. chowss luss.
selamat berweekendddddddd....

Comments

silentME said…
alu... asal tak updet nih?
PixiePwincess said…
dia biasalah. ahli pinggan mangkuk yang paling busy!
nona said…
yolah.yolah. update nieh!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan