matta fair 2009

yup will be held on 13-15/03/09 at pwtc.

aku keje pada hari di atas. tahniah diucapkan kerana terpilih. yezzahhh. aku pun tak tau berapa rate depa letak. aku agak2 dlm 190++ kot.. bagi aku la (personal opinion) kalau nak gi hotel aku pg yg oversea worth it sket rather than local. local punya branch tak gempak langsung. aku pun tak tau camana bdk sales boleh push sales. Well for Holida* Vill* kite ada branch kat Wina Holida* Vill* Kuta Bali, Diwangkara Holida* Vill* Bali. For London ada sebijik Holida* Vill* London. Kalau tetibe rasa nak pegi belah2 middle east kite ada Holida* Vill* Khartoum, HV Doha soon will be open. HV China pun ada gak and the latest ada HV Halong Bay, Vietnam.

Wah promote di situ. Tapi jgn marah kalau service + price dia tak ok coz aku pun tak tau ok ke tak. Hihihi.

Well kepada sesapa yang nak pergi bercuti akan bercuti ke terasa nak bercuti jenguk2lah ke PWTC for this week. Tak datang booth aku pun takpe. Aku rasa banyak je pakej2 booth lain yang lebih menarik. Airasia pun tengah promote seat skang. Oklah tuu.

Zoom Malaysia segala-galanya ada di sini (ewah).

Bubbyee. Perkara wajib di malam selasa 'ugly betty n desperate' tonite!

Comments

silentME said…
sungguh aku sgt lost di situ. itu harga apekah?
raducaca said…
rupenye aku salah post utk komen
wakakak

ok.smule

hoi kau jage matta fair??

bagi aku hadiah kawen
tiket pecutian besame bakal somi

amacam? hahah
areterq..harga utk bilik per nite. interested kah. hihii

raducaca..boleh.. boleh blah.. bali murah je rm180 per nite.
kan aku dah cakap ari tu aku nak bagi kau kondom. ekekeke
silentME said…
elok gak kondom bg atart. eh aku pn nk bg la. entah die pakai ke tak tu. ye la. org nak baby immediately.

ps: saje nk kasi yg sama ngn nona spy byk sket koleksi ko tuh. wakakaka..

pps: nona, kat hongkong ade kah?
raducaca said…
helo ape kelas pakai kondom
wakakak


hong kong taik kering!
bali byk bab*

taknak
lain?
areterq.. hong kong takde lah. Rm 180.00 include breakfast to kuta@bali, diwangkara@bali and phnom penh@cambodia. booth lain maybe ada. map dah kuar mantap banyak giller booth.kat sana mesti kondom lagi gempak2 kan. hahahah. terq, baik ko beli costume utk dia. aku cadangkan ala2 mrs smith gituu. ekekeke

atart..amboi2 kondom tak kelas. bukan main kau. aku beli lubricant baru tau. lain2 ada vietnam, london, china & khartoum. local ada gak RM195.00 langkawi, cherating
Anonymous said…
Amboi... promote nampak...
Aku rasa lebih baik sesapa x gi kat mana2 hotel kita di Bali... Aku dpt byk komplen..
Member aku gi sana pon komplen... malu beb.
Aku rasa hotel kita yang best skali kat Langkawi (sbb aku dpt tinggal dlm suite masa honeymoon, hahaha...), kat Vietnam pun nampak cantik gak.
Anyway, selamat bekerja, aku gi bercuti, so x dpt join skali.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan