last day for this week.

happy banget. ari ni last aku kat office (only for this week). esok matta fair sudah start. excited seh. aku dah naik jemu terperap kat office nie. agak2nya kalau nasi tu perap sama2 dgn aku agak2nya dah jadi tapai la gamaknya. jadi tapai takpelah jugak bolehla dibuat makan kalau manusia jadi tapir camana lak?

dah siap kemas apa2 yang patut untuk esok. cc machine, receipt, map, voucher (paling penting nie) ada 40 books bwk balik. kalau ilang masak aku nak kene cancel ngan semua hotel. apa lagi ek? badges hampir terlupa. penting gak nie. kang tak leh masuk. cash dalam handbag, pastueh last sekali stationery. belek2 schedule. jumaat aku 9 sampai 3ptg, sab2 4 sampai 9mlm, ahad 9 sampai 3 ptg.

part yang paling best. dapt 2 hari replacement. ha ha ha.

kepada kwan2 ku yang bekerja, selamat bangun pagi dengan gagahnya ok? kalau ada masa aku curi2 update blog kat matta fair.

selamat berweekend. daaaaa~

Comments

PixiePwincess said…
nona kau ni kelakar ha ha ha lah!
Anonymous said…
ha ha ha. aku pun rasa.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan