Kecundang jua beta.

Damn. Gua kecundang.

Macam biasa while aku tengah beratur untuk naik putra mestilah mengelamun seminit dua. Yelaahhh tu seminit dua. Korang ingat bagus sangat ke sistem pengangkutan awam nie?. Ok i admit. Dalam 10 minit paling awal paling lambat 40 minit. Well bukan tu yang aku nak cite ok; lain kali sajalah buat ketupat nak kutuk menteri pengangkutan. Eh bukan Samy Veloo lagi kan ? Sapa ek. Sapa? Sapa? Damn!

Fokus..fokus apa yang nak disampaikan!.. Tarik nafas...

Ok. Waktu tengah beratur usually aku mesti cam pikir apa nak buat for the whole day. Like today. Aku dah set mind aku. Ari ni pegi office straight jangan singgah beli apa2. No big breakfast from now on. Sampai office nak buat milo pastu nak membebel2 kenapa gaji tak masuk lagi lepas tu baru aku buat keje.

So cam bese ari nie aku naik escalator tanpa berlari-lari kerana ari ni aku awal. Hati sudah berdebar2.. Pintu pun terbuka Tada....Penjual nasi lemak yang pertama melambai-lambai macam Sheila Rusly dalam Anak Betong. Ignore. Jalan few step lagik. Budak2 flyers. Fine this isn't a threat. Amik flyers simpan dalam handbag. Penjual no 2 plak, then 3, 4, 5, 6.. Yes..gua berjaya.. Dah sampai depan Lembaga Getah.. Fuuhh.. Sekali aku nampak samosa. Dan perut aku bergendang hebat. Arghhh.. sampai jugak aku ke office dengan ditemani 2 samosa. Chess.. Beta kecundang lagi.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan