Sengih

Dari pagi sampai ptg baru aku perasan yang aku sengih 6 jam dpn pc. Actually aku perasan bila member aku tegur. Ari ni aku buat statement a/c je. Tu pun untuk 2 company je yg hanya mengambil masa sejam (jika dilakukan dengan tekun). Hahaha. Jahatnya! Tak berkat rezeki aku ari nie. Aduh pikir2 pasal berkat nie yang buat aku down.

Arini aku saja nak design2 blog tapi tak sangka plak boleh drag time aku straight sampai balik. Well setelah cuba mengaplikasikan beberapa cubaan akhirnya aku agak puas hati dengan hasilnya. Takdeleah segempak mana.. Budak2 IT pun boleh buat sejam je tapi aku amikkk kau sampai 6 jam. Hahahah.. so sudahnya kerja aku apa pun tak jalan..

Pastueh adalah beberapa kali colleague aku datang konon2 nak diskus (tapi aku tau dia nak mengkantoikan aku) dan2 tulah jgk pc hang. arrow buat keras taknak grk walaupun aku dok hentak2 mouse ala-ala hitler.. dan sudahnya kantoi gambar2 website yang paling aku suka ini



Sudahnya aku buat2 muka macam hitler.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan