stuck

yes. i am stuck in the office rite now. have to force my arse back to my not-so comfort chair.

yen buat hal. ask me to wait another 20 minutes. warghh. hati gua sudah memberontak utk pulang. nie yang susah nie kalau pegi keje sesama. pikir2 balik memang office gue dengan dia suke dekat2. dulu masa kat kl sentral dia pun sama. pastueh tukar jln sultan ismail dia pindah jalan pinang. ish2. tapi betul la kan kalau tak nak tu mesti dapat. tak nak la dapat.

for ur info, aku kalau pegi keje memang suka naik motor. sampai itam lah gak muka aku nie. aku plak jenis malas nak pakai foundation compat powder what-so-ever. memang kenela tue. (baru skang terpikir nak pakai cp balik). nada sesalan di situ.

so arinie cam bese aku naik motor. tapi sayangnya ari nie hujan. klcc cam memanggil2 aku untuk datang. malas. bosan. org kaya bestla. teringat satu cite. pak arab biz associate ngan company aku turun kl ngan family dia. co aku boleh bagi 98,000.00 cash utk one week stay in kl. best gilllaaa. woohoo. indonesian, office cleaner cum maid owner office aku pegi temankan keluarga dia shopping. wife pak arab tu abiskan 10k kat coach sahaja. pergh.

so bila lagi kita?

chow

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan