baby secret

cuaca hari ni panas2 sejuk... dalam keadaan panas adalah angin sejuk masuk.. baby pun takdelah asyik nak ek ek ek ek.. aduhh, semalam, kelmarin dan hari2 sebelumnya dia bagi penangan terbaik kat aku.. straight dari pukul 2 pagi sampai 7 pagi dia tido2 ayam.. asal aku nak tutup mata dia menjerit.. tension jugak dibuatnya.. sampai aku pun tak tau apa yang tak kene dengan baby asyik memanjang nak ber ek ek ek takpun menangis.. (lap peluh)..
ni yang buat aku takut nak start keje balik nie.. mau aku terlelap depan pc plak nanti.. apakah formula yang boleh buat baby tido straight sampai pagi? any idea? memang aku tak nafikan baby akan bangun tgh malam tapi ada jugak yang boleh tido straight sampai pukul 6 pagi.. oh alangkah bahagianya kalau soffyia boleh mengikut jejak langkah seperti itu..
angan2 tahi ayam je lah.. bersengkang lah mata ko sampai umur baby 2 tahun.. tu pun kalau bertuah.. silap2 mau sampai 4 tahun.. adoi, kalo cam ni lah, kene wat betul2 family planning!

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan