Herman & zura nikah

Ngantok giler gara2 semalam.. Yen bestfriend dah selamat nikah. Actually aku yang padan padan kan herman ngan si zura... Tak sangka plak kekal sampai ke jinjang pelamin.. Lama jugak rasanya diaorg couple.. Yg aku ingat masa aku pregnant kan Hannah which is 6 years back, aku kenalkan diaorang nie.. Kira cam blind date la.. Tak sangka plak si Herman ni on ngan si zura.. Jodohla kot..


herman



zura *sweet*



sekali lafaz je tueh! (power).. Semoga berbahagia la korang ye..


Penat gila kott... Kaki aku sampai kebas2 la jugak nak tunggu akad... lepas makan lepak2 sebelum gerak balik hantar hantaran kat rumah herman.. Takdelah jauh pun, si zura duk selayang baru yang si man plak duduk taman bidara.. dekat gila.. naik kereta 15mt dah sampai... esok takdelah gaduh2 nak balik beraya ..

As usual budak2 nie tak lengkaplah hidup diaorg kalau tak lepak.. Aku memang penat gila dan memang malas gila nak join lepak.. tapi Yen insist jugak lepak kat mamak tueh.. Kata aku tak sporting la pasif la bla bla bla.. last2 akau pegi la jugak lepak walaupun memang rasa penat gillerr...

Oklah wa nak pegi lunch nieh.. Sebeleum tue amikla gambar tuan punya blog okeh..

sebahagian rombongan menghantar herman


me & June


Sekian.. Chows.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan