Bile pak mentua datang umah

masak nasi pun aku takut! Kalau selalu main tgk2 je terus tenggek. Takde nak ukur2 air... Kali ni ohh penuh dengan sopan santun aku memasak nasi.. Serious takut! Coz he is very particular (used to be).. Ni tak leh tu tak boleh bla bla bla.. And all of sudden my tarzan voice pun mute.. Keep remind my self 'pak mentua kat umah'..

Up until now pun aku tak masak lagi.. And of course asam pedas is the main menu.. Beberapa hari nie dapat ngelat2.. Ada kenduri la , balik kampung la, beli la.. But serious! hari nie kene masak weh! Dalam kepala nie dok pikir tahap ke'masam'an, ke'masin'an asam pedas tu nanti.. Oh tidak!!!!! The funny thing semalam aku amik pinggan pun tak berbunyi.. Wakakakakak.. Gila skema for the whole week (is it?).

Btw tomorrow me n yen will be going to Singapore~ Yen dah duk terbayang2 nasi lemak pak nasir itu. Menu wajib! .. Just imagine masa balik dari Bali tu hari we spend on the food sangat2 la over.. Ohhh sedappp~ Value for money plak tueh~ Saya suka!

Lupa plak.. this saturday, 10th Oct pleased to inform that aku buat open house from noon to night.. U r welcome!

Comments

S said…
huii, aku pun jadi seram membaca entry kali ni. hahaha
nona said…
rileks mamie. Weh jemput dtg umah sabtu ni tau!

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan