alahai pokok kari..

Pokok kari nie aku amik masa balik kampung raya hari tu.. Lama dah aku tak jenguk pokok tu.. Harap air hujan je la.. Kalau tidak sure mati kering pokok aku.. Cuma.. pagi tadi bila tunggu En Yen terhegeh2 untuk me'reverse' kereta, aku pun cuba2 letak baja and tak notice langsung ulat tue.. EE geli lak plak bila dah ternampak.. Dengan suara2 gedik di pagi hari aku panggil Yen, "Abang meh tengok ulat ni.. Geli la.. Sambil cuba nak buang ulat tu.. And then yen leh plak jawab ' Ehhh, janganlah.. Kesian ulat tu... Tunggula dia nak jadi rama2.. Confuse lak aku.. Betul ke?.. Hai laki aku ni time2 mcm nielah sifat penyanyang dia terkeluar.. Last2 aku biar je.. Nasibla kau pokok kari..

ulat2 o ulat2.. Habis pucuk kari aku..


Oh ya... for your info gamba2 open house sume hilang.. Si kecik pi delete sume gambar2.. mengamuk adik aku.. So tiadalah kenangan open house yang pertama.. Well as for this weekend tidaklah ada cerita yang menarik.. Ermm.. Let see.. Oh ada.. My eldest si Tasya patah tangan.. Hebat tak?.. Baru beli basikal 2 hari dah patah tangan.. Aiihh.. Ganas mengalahkan anak jantan..



curi2 tangkap gambar waktu dia tido




gigih bapaknya membetulkan basikal.. Keluar sume hammer, screwdriver, spanar, minyak mesin jahit.. Tinggal paku je dia tak ketok kat basikal tu


Dan last week aku tak masuk opis coz kene dengar 'revise standard frs 139' kat berjaya hotel by our auditor which will be implement next year.. For the first time jugak i met both the new finance mgr from langkawi & alor setar.. Yg lg 2 orang tu dah selalu jumpa...


langkawi, city villa, me, cherating



alor setar, us


So.. lain cerita di minggu depan.. Yen dah panggil balik.. Hope tidaklah traffic yang menggila.. Waaaa.. Malasnya nak masak~

Comments

PixiePwincess said…
Nona lasak betul anak kau. mesti menanges tak hengat punya lps tu. haha
nona said…
mula2 tak nanges sebab nampak muka bapak dia tengah marah. tapi lepas bapak keluar nanges tak hengat.
Sabby Prue said…
phewittt..pakai kebaya! :)
nona said…
sekalik sekala.. ekekekke

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan